Дякуємо!

Зовсім скоро наші спеціалісти зв’яжуться з вами для проведення безкоштовної консультації.

Тепер нам лише залишилось запропонувати те, що може Вам бути цікавим

Базове налаштування CRM
Вартість 9500 грн (замість 17000 грн)

Що входить:
– створення технічного завдання
– рекомендації з оптимізації ваших бізнес-процесів
– налаштування картки контакту
– налаштування картки угоди
– створення етапів продажу
– підключення 1 поштового сервісу
– підключення інстаграм та фейсбук
– підключення телефонії
– підключення 1-го маркетплейсу
– базове навчання персоналу роботі з CRM

Якщо якогось з пунктів, який вам важливий, не має в переліку – поділіться з менеджером і він знайде рішення.
Наша команда досить гнучка і лояльна до українського бізнесу.

Чому саме
CRM Solutions?

6+ років активної роботи
250+ проектів впроваджено
– до війни працювали виключно за рекомендаціями (без реклами)
досвід роботи з 10+ СRM ( Pipedrive Perfectum Asteril Easy weak и т.ін)
6 місце з 140 в рейтингу інтеграторів від Ringostat

Відгуки клієнтів

ДО

Впровадження CRM

ПІСЛЯ

Клієнтська база зберігається в блокнотах чи ексель таблицях.

Маєте сегментовану базу з детальною історією комунікації з клієнтом.

Фокус відділу продажу на нових клієнтах і з уже наявною базою ведеться “по нотатках в блокноті”.

Простий і гнучкий модуль задач та статуси угод, який своєчасно нагадує менеджерам, на якого клієнта важливо звернути увагу.

Важко перевірити ефективність відділів продажу та маркетингу.

Звітність по відділу продажу з різних точок зору – для якісного аналізу роботи менеджерів. 

Немає чіткого і своєчасного розуміння “чи правильний напрямок ми обрали”.

Завдяки звітам в CRM та її інтеграціями з іншими сервісами – ви можете активно тестувати гіпотези та швидко отримувати результат.

Поступово розмиваються важелі керування компанією, через відсутність чітких показників та прозорого контролю виконання задач.

В CRM є можливість налаштування бізнес-процесів та KPI для працівників, звертаючись до яких ви можете тримати руку на пульсі бізнесу.

Важко передавати роботу з клієнтами новим менеджерам, оскільки нотатки по клієнтах є в особистих документах та блокнотах звільненого менеджера. 

При заміні менеджера, ви просто створюєте заміну старого на нового і в нього вже є чітка база, з нотатками, записом дзвінків та переписування з клієнтом.

Ризик втрати бази контактів через конфлікт з менеджером збільшується з кожним днем його роботи.

В системах є досить гнучкі налаштування безпеки, які обмежують можливість менеджерам створювати диверсії. 

Менеджерам важко побачити ефективність своєї роботи, оскільки немає воронки продажу перед очима, та чітких бізнес-процесів, що допомагають доводити до результату.

Для менеджерів з’являються орієнтири і є чітке розуміння, яким клієнтам потрібно приділити увагу першочергово для ефективних продажів. Як наслідок – вони легше і більше продають. 

Відділ маркетингу немає чітких аргументів щодо якості приведених потенційних клієнтів.

Для відділу маркетингу є інтеграції з ключовими рекламними інструментами і як наслідок можна прослідкувати з якої саме рекламної компанії клієнт, його якість та якість відпрацювання менеджерів.

Менеджер виконує багато організаційної роботи і як наслідок – менше часу приділяє на продажі.

В менеджера з’являються автоматизації, які мінімізують монотонну роботу та фокусують менеджера саме на продажах.

Важко забезпечити якісний сервіс при супроводі клієнтів.

Чітко налаштовані бізнес-процеси та автоматизації візьмуть на себе елемент сервісу, а менеджерам залишиться лише своєчасно приділити увагу клієнту.

При повторному зверненні клієнта, з ним спілкуються як з новим, не використовуючи попередній досвід співпраці – зменшують конверсію.

CRM дозволяє покращити роботу з уже наявною базою та враховуючи їх побажання збільшувати середній чек продажів для клієнтів.

Допоможемо успішно замінити CRM ворога!

Не спонсоруйте росію! Переходьте на українські й закордонні CRM!