Зовсім скоро наші спеціалісти зв’яжуться з вами для проведення безкоштовної консультації.
Тепер нам лише залишилось запропонувати те, що може Вам бути цікавим
Базове налаштування CRM Вартість 9500 грн (замість 17000 грн) Що входить: – створення технічного завдання – рекомендації з оптимізації ваших бізнес-процесів – налаштування картки контакту – налаштування картки угоди – створення етапів продажу – підключення 1 поштового сервісу – підключення інстаграм та фейсбук – підключення телефонії – підключення 1-го маркетплейсу – базове навчання персоналу роботі з CRM Якщо якогось з пунктів, який вам важливий, не має в переліку – поділіться з менеджером і він знайде рішення. Наша команда досить гнучка і лояльна до українського бізнесу.
– 6+ років активної роботи – 250+ проектів впроваджено – до війни працювали виключно за рекомендаціями (без реклами) – досвід роботи з 10+ СRM ( Pipedrive Perfectum Asteril Easy weak и т.ін) – 6 місце з 140 в рейтингу інтеграторів від Ringostat
Відгуки клієнтів
ДО
Впровадження CRM
ПІСЛЯ
Клієнтська база зберігається в блокнотах чи ексель таблицях.
Маєте сегментовану базу з детальною історією комунікації з клієнтом.
Фокус відділу продажу на нових клієнтах і з уже наявною базою ведеться “по нотатках в блокноті”.
Простий і гнучкий модуль задач та статуси угод, який своєчасно нагадує менеджерам, на якого клієнта важливо звернути увагу.
Важко перевірити ефективність відділів продажу та маркетингу.
Звітність по відділу продажу з різних точок зору – для якісного аналізу роботи менеджерів.
Немає чіткого і своєчасного розуміння “чи правильний напрямок ми обрали”.
Завдяки звітам в CRM та її інтеграціями з іншими сервісами – ви можете активно тестувати гіпотези та швидко отримувати результат.
Поступово розмиваються важелі керування компанією, через відсутність чітких показників та прозорого контролю виконання задач.
В CRM є можливість налаштування бізнес-процесів та KPI для працівників, звертаючись до яких ви можете тримати руку на пульсі бізнесу.
Важко передавати роботу з клієнтами новим менеджерам, оскільки нотатки по клієнтах є в особистих документах та блокнотах звільненого менеджера.
При заміні менеджера, ви просто створюєте заміну старого на нового і в нього вже є чітка база, з нотатками, записом дзвінків та переписування з клієнтом.
Ризик втрати бази контактів через конфлікт з менеджером збільшується з кожним днем його роботи.
В системах є досить гнучкі налаштування безпеки, які обмежують можливість менеджерам створювати диверсії.
Менеджерам важко побачити ефективність своєї роботи, оскільки немає воронки продажу перед очима, та чітких бізнес-процесів, що допомагають доводити до результату.
Для менеджерів з’являються орієнтири і є чітке розуміння, яким клієнтам потрібно приділити увагу першочергово для ефективних продажів. Як наслідок – вони легше і більше продають.
Відділ маркетингу немає чітких аргументів щодо якості приведених потенційних клієнтів.
Для відділу маркетингу є інтеграції з ключовими рекламними інструментами і як наслідок можна прослідкувати з якої саме рекламної компанії клієнт, його якість та якість відпрацювання менеджерів.
Менеджер виконує багато організаційної роботи і як наслідок – менше часу приділяє на продажі.
В менеджера з’являються автоматизації, які мінімізують монотонну роботу та фокусують менеджера саме на продажах.
Важко забезпечити якісний сервіс при супроводі клієнтів.
Чітко налаштовані бізнес-процеси та автоматизації візьмуть на себе елемент сервісу, а менеджерам залишиться лише своєчасно приділити увагу клієнту.
При повторному зверненні клієнта, з ним спілкуються як з новим, не використовуючи попередній досвід співпраці – зменшують конверсію.
CRM дозволяє покращити роботу з уже наявною базою та враховуючи їх побажання збільшувати середній чек продажів для клієнтів.
Допоможемо успішно замінити CRM ворога!
Не спонсоруйте росію! Переходьте на українські й закордонні CRM!